DoubleClick jest pakietem produktów marketingu cyfrowego Google, który pomaga firmom nawiązać kontakt z właściwymi klientami. Platforma ta obejmuje DoubleClick for Publishers (DFP) i DoubleClick for Advertisers (DFA).
DoubleClick jest spółką zależną Google, która rozwija i świadczy usługi w zakresie obsługi reklam internetowych. Do jej klientów należą agencje, marketerzy i wydawcy, którzy obsługują między innymi takich klientów jak Microsoft, General Motors, Coca-Cola, Motorola, L’Oréal, Palm, Inc, Apple Inc, Visa USA, Nike, Carlsberg. Główna siedziba DoubleClick znajduje się w Nowym Jorku, w Stanach Zjednoczonych. Pod marką DoubleClick kryją się produkty z zakresu ad-servingu i zarządzania reklamami, a także sama platforma ad-servingowa DoubleClick Campaign Manager (DCM).
Platforma obsługi reklam firmy DoubleClick dostarcza technologie zarządzania danymi, które pozwalają reklamodawcom zrozumieć zachowania konsumentów w różnych kanałach i urządzeniach. Pomaga również agencjom w zarządzaniu oczekiwaniami klientów dzięki opartemu na danych wglądzie w zachowania konsumentów na różnych platformach i kanałach. Platforma oferuje również narzędzia do modelowania atrybucji, które pozwalają agencjom mierzyć wpływ ich kampanii na zachowania konsumentów na różnych platformach i kanałach (np. reklamy mobilne vs. reklamy desktopowe).
Dostęp do DoubleClick można uzyskać poprzez interfejs Google AdWords lub poprzez własny interfejs DoubleClick – DoubleClick Digital Marketing (DDM) Suite. Ten pakiet produktów został zaprojektowany, aby pomóc firmom w zarządzaniu całą strategią reklamową – od planowania i zakupu mediów po zarządzanie kreacjami i analizę kampanii.