Istnieje naprawdę tylko kilka rzeczy do rozważenia przy podejmowaniu decyzji, która strategia marketingowa jest najlepsza dla Twojej firmy. Wszystkie strategie marketingowe mają plusy i minusy, i wszystkie mogą być udane, jeśli zrobisz je dobrze. Kluczem jest znalezienie tej, która jest dobrze dopasowana do tego, co robisz i czego potrzebują Twoi idealni klienci.
Istnieją trzy główne kategorie strategii marketingowych:
-Strategia business-to-business (B2B): Marketing B2B to ogólnie marketing do innych firm, mający na celu skłonienie ich do zakupu produktów lub usług od Ciebie. Na przykład, firma może wydać pieniądze na kampanię reklamową, której celem jest skłonienie innych firm do skorzystania z jej usług sprzątania.
-Strategia business-to-consumer (B2C): Marketing B2C to generalnie marketing bezpośrednio do konsumentów, mający na celu skłonienie ich do zakupu produktów lub usług od Ciebie. Na przykład firma może umieszczać w dzielnicach konsumenckich znaki reklamujące usługi myjni samochodowej.
-Strategia C2C (Consumer-to-consumer): Marketing C2C to ogólnie marketing bezpośrednio do konsumentów, ale nie poprzez tradycyjną reklamę. Na przykład, firma może oferować konsumentom kupony w mediach społecznościowych lub być obecna na stronach z recenzjami.
Więcej na gadges.pl